妍皮媸骨凡才肌

零零星星滴滴点点细细碎碎

懒懒散散随随便便简简单单
Dream On - Aerosmith

Every time I look in the mirror 每次我照着镜子

All these lines on my face getting clearer 脸上的皱纹越来越清晰

The past is gone 过去的已逝去

It went by, like dusk to dawn 就想早与晚的流逝

Isn't that the way 难道这就是生活

Everybody's got their dues in life to pay 每个人都必须支付生命的费用

Yeah, I know nobody knows 我知道无人知晓

where it comes and where it goes 生命将何去何从

I know it's everybody's sin 我知道那是每个人的罪恶

You got to lose to know how to win 你不知道应该如何去赢得生活

Half my life is in books' written pages 我的前半生已写在纸上

Live and learn from fools and from sages 活着就是向傻瓜或圣贤学习

You know it's true 你知道这是真的

All the things come back to you 一切都会回到你的身边

Sing with me, sing for the year 同我一起唱,为岁月而歌

Sing for the laughter, sing for the tears 为笑声和泪水而唱

Sing with me, if it's just for today 同我一起唱,如果只是为了今天

Maybe tomorrow, the good lord will take you away 也许明天上帝就会把你带走

Dream On Dream On Dream On继续做着梦

Dream until your dreams come true直到你自己梦想成真

Dream On Dream On Dream On继续做梦

Dream until your dream comes true直到自己的梦想成真

Dream On Dream On Dream On继续做梦

Dream On Dream On继续做梦

Dream On Dream On继续做梦

Sing with me, sing for the year同我一起唱,为岁月而歌

sing for the laughter, sing for the tear为笑声和泪水而唱

sing with me, if it's just for today同我一起唱,如果只是为了今天

Maybe tomorrow, the good Lord will take you away也许明天上帝就会把你带走

Sing with me, sing for the year同我一起唱,为岁月而唱

sing for the laughter, sing for the tear为笑声和泪水而唱

Sing with me, if it's just for today同我一起唱,如果只是为了今天

Maybe tomorrow, the good Lord will take you away也许明天上帝就会把你带走


The past is gone

标签: 经典 心情
上一篇 下一篇
评论
©妍皮媸骨凡才肌 | Powered by LOFTER